Wyślij zamówienie ze strony internetowej, na której się znajdujesz. Wystarczy, że wypełnisz formularz elektroniczny i potwierdzisz zamówienie.
W sprawach subskrypcji serwisu możesz skontaktować się z naszym Centrum Obsługi Klienta:
e-mail: [email protected],
tel. 0 22 518 29 29, faks 022 617 60 10
Nasz konsultant odpowie na każde Twoje pytanie, zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00-16:00.
Możesz też napisać pod adresem:
Redakcja Nowa Geodezja w praktyce
Wiedza i Praktyka sp. z o.o.
ul. Łotewska 9a
03-918 Warszawa
E-mail wysyłamy w ciągu 48 godzin. Zawiera on indywidualną nazwę użytkownika (login) i hasło, które umożliwiają rozpoczęcie korzystania z serwisu.
Dopiero od momentu, gdy otrzymają Państwo ten e-mail, liczy się pierwszy miesiąc abonamentowy.
W przypadku gdy nie pamiętają Państwo swojego loginu, proszę skontaktować się z naszym Centrum Obsługi Klienta - mailem: [email protected] lub telefonicznie: (22) 518 29 29 - od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
Wiedza i Praktyka sp. z o.o.
ul. Łotewska 9A
03-918 Warszawa
Numer NIP: 526-19-92-256
Numer KRS: 0000098264 - Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie,
XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Wysokość kapitału zakładowego: 200 tys. zł.
Zespół redakcyjny dokłada wszelkich starań, aby szybko i kompetentnie dostarczyć Ci fachowych informacji niezbędnych w Twojej pracy.
Nasi autorzy to doświadczeni geodeci z praktyką w firmach i urzędach.
Wykaz ekspertów tworzących serwis znajdziesz w zakłdce O nas.
Oto jak, krok po kroku, zacząć korzystać z publikacji "Nowa Geodezja w praktyce" oraz serwisu nowageodezja.pl:
Aby się z nami skontaktować, proszę wysłać e-mail na adres: [email protected]
W sprawach subskrypcji proszę skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta telefonicznie, mailowo luz za pośrednictwem faksu:
Adres:
"Wiedza i Praktyka" sp. z o.o.
ul. Łotewska 9A
03-918 Warszawa
W tym przypadku proszę kliknąć tutaj. Po wpisaniu swojego adresu email, zostanie automatycznie wysłane do Państwa nowe hasło (przyjdzie na Państwa adres email).
Poza godzinami pracy naszego Centrum Obsługi Klienta funkcjonuje poczta głosowa, wystarczy nagrać informację, a następnego dnia nasz konsultant skontaktuje się z Państwem w dogodnej porze dnia.